Saturday, October 25, 2008

Pengumuman Blog

Assalamualaikum wbt,

Untuk makluman pengunjung-pengunjung blog ini,saya baru sahaja menamatkan kursus kenegaraan anjuran Biro Tatanegara (BTN) di KBN Tanjung Rhu,Sepang yang telah bermula pada 20 Oktober yang lepas.Oleh yang demikian,sepanjang tempoh ini saya tidak mengemaskinikan blog ini.

Insya Allah,dalam penulisan yang akan datang,saya akan memasukkan input serta pengalaman yang diperoleh sepanjang kursus ini.

Dan seterusnya,saya ingin memaklumkan bahawa permohonan saya untuk mendapatkan penginapan tahunan di Massey University telah pun diterima.Saya akan tinggal di Kairanga Court yang lebih kurang 2 minit berjalan kaki ke dewan kuliah Bangunan Riddet.Sekarang ini,saya hanya perlu melengkapkan beberapa dokumen untuk mengesahkan penerimaan tawaran ini.

Urusan-urusan yang lain selepas ini ialah pemeriksaan kesihatan dan melengkapkan borang permohonan untuk mendapatkan visa.

Jadi sama-sama kita doakan agar saya dan rakan-rakan lain berjaya akhirnya untuk melanjutkan pelajaran ke Australia dan New Zealand pada tahun depan,Insya Allah.....

Sekian,terima kasih.

Mohd Nadly Aizat Mohd Nudri.

No comments: